Alla inlägg under januari 2008

Av Emelie - 31 januari 2008 17:13

Jag fick en liten gullig kommentar av min bästa vän !
Tack <3

Här kommer även en låt som jag tyckte var väldigt Fin!

Av Emelie - 31 januari 2008 16:56

Ja? vad är det på tv idag... Jag ska nog bläddra bland alla olika kanaler och se lite .
Eftersom jag sitter och snackar om tv program så missade ni väl inte gossip girl i Tisdags.
Jag har nästan hela bok serien hemma så för mig behövs det lite läsa timmar här framöver för jag tycker det är kul när man till exempel har sett en film som man äver har läst i en bok så det får bli så nu med gossip girl med:D
 Men det kommer nog en liten till blog fjut ikväll men ingeting jag kan lova!

Ha en bra dag!  Puss puss ♥

Av Emelie - 30 januari 2008 20:39

Förlåt för dåliga bloggandet för mig del men iallafall nu är jag klar med allt skrivande på uppsatser eller vad man nu ska säga.
Nu har jag gjort alla läxor så det enda jag ska öva på är till ett SV-prov som nog kommer bli väldigt enkelt.
Mina planer för helgen blir nog att på Lördag så ska jag åka på en fotbolls cup och senare på söndagen blir det lite läxläsning om vi får något imorn eller på fredag.
Men nu ska jag mysa ner mig framför tv:n och senare gå och lägga mig som ska bli riktigt skönt eftersom jag har varit stressad den senaste tiden.
Men ni får ha det så bra och en bra slut vecka!
CIAO

Av Emelie - 28 januari 2008 18:15

aa denna måndag var riktigt seg asså,jag vet inte varför men det känns bara som att klockan är 5 och ja,jag vill bara att det ska vara Onsdag för då har all jobbig engelska försvunnit och jag kan längta till syslöjden!
Men jag har några läxor att plugga in i mitt trögfattande och efterfallande huvud.
Men ni får ha det så skönt och ha det bättre än vad mig.!
PUSSISAR<3

Av Emelie - 27 januari 2008 13:29

nu är jag påklädd och klar efter att jag legat i soffan och slappat p.g.a ont i magen men nu  är jag förberedd och ska snart till bästisen och vara lite tillsammans.
Jag får hoppas att jag inte behöver släppa mig där för det är det pinsamaste man kan göra hos en kompis:S
Men nu ska jag kila,PUSS

Av Emelie - 26 januari 2008 20:18

Idag så hade jag först fotbollsträning klockan 9 så efter det var jag väldigt trött.
Så jag sov faktiskt i 1 ½ timme förut och man kan säga att det var riktigt skönt!
Nu känner jag mig pigg och glá men sen när man sätter sig i soffan så villl väl ögonen slumra till igen och gäspen kommer  ;O
Vi har faktiskt hyrt en en film som vi snart ska sätta igång och denna gång blir det Ett öga rött,jag har hört om att den är bra men jag får se senare om den är sevärd!
Men nu ska jag nog för bereda mig lite och byta till myskläder.
Ha det så mysigt i kväll!
BYEBYE

Av Emelie - 25 januari 2008 21:46

ja så var det äntligen fredag och jag har en lång slapp helg framför mig ,förra helgen så var det lite si och sådär eftersom vi hade prov tre dagar efter och vi hade några läxor men denna helg blir först å främst till att bara mysa.
Jag kan skriva min planering inför helgen:
Imorgon: klockan nio på morgonen så har jag träning fram till klockan tio.efter det så åker jag hem och tittar lite på datorn,dushar och fixar mig.
Sen lite senare kommer jag säkert att hitta på något roligt med familjen eller syrran.
Imorgon kommer jag att äta calamarez eller vad det nu heter och sen till det kommer vi äta pommes frites och bearnes sås.Gott va?
Alla som undrar vad calamarez är så är det bläckfisk som är fritired.
Söndag: Då kommer jag kanske att vara med bästisen och kanske öva lite på läxor eller iallafall prata om hur man ska göra o.s.v
Sen på kvällen kommer jag att titta på tv från klockan sju och mysa,eftersom det är sista dagen på helgen kommer jag vara tjurig som alltid:D
Känner ni igen er?
Men nu ska jag titta lite på Let's dance och ska be mamma och pappa om lite chips!

BESO(puss på spanska)

Av Emelie - 25 januari 2008 16:09

Den här låten är bara så mysig och man tror inte att hon har vunnit idol.
PUSS

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards