Alla inlägg under april 2008

Av Emelie - 30 april 2008 14:19

Haha,vilka söta bebisar.Den första tycker jag inte är så rolig men den sista,för tusan vad söta. haha

puss

Av Emelie - 30 april 2008 10:34

Idag är det valborg och det är dags att välkomna våren.
Varje gång brukar jag gå ner till Stamparken men nu det senaste året är det inte lika kul längre för elden slocknar så fort.
Men det som är kul är att man får träffa sina vänner som är så roliga så man alltid har så jäkla kul!
Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra för alla mina grannar går  skolan eftersom våran skola har ledigt idag eftersom det är valborg så vi får en dag extra ledigt,skönt kan man väl säga.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera så jag får tänka på det och försöka skriva ett till kul inlägg senare sen.
Pussar från mig

Av Emelie - 26 april 2008 08:32

Hallojsan min läsare.
Som ni vet har jag inte bloggat så mycket nu pg.a mycket läxor!
Jag tycker det rä synd men jag ska försöka passa på nu dem sista veckorna innan skolavslutning sen blir det säkert mycket bloggande i sommar :) KUL!

Idag är det inte soligt väder så nu är jag sur,jag vill ha sommar väder!
Mina planer för dagen?
Jo ,inga bestämda men jag har tänkt att vara med grannarna idag.

Nu måste jag fixa mig lite...

pusshej

Av Emelie - 21 april 2008 19:31

så fint vädret kan vara...Men det har ni fått läsa många gånger för det skrivs mycket här i bloggen de senaste tre dagarna.

Det är ju skit varmt ute,ca 16 grader.
För en liten stund sen så hade jag fotbollsträning och då kan jag säga att det kändes som om att jag var en gris som sprang omkring svettandes på en fotbollsplan,pinsamt!
Fast man får tänka posetivt,man kanske får lite färg under det passet när solen är som starkast!
Ikväll är det inte så mycket på tv som jag är intreserad av men det dyker upp ett eller annat på några annorlunda kanaler.

Nu ska jag ta och äta macka med ost och gurka,mums!
puss


ps:jag vill bara säga att du är otroligt söt andra E.Puss

Av Emelie - 20 april 2008 11:21

Jag har tänkt att börja med dagens/veckans.Skulle inte det vara kul? Men jag testar en gång iallfall så får jag se ifall jag ska fortsätta.Första frågan vill jag veta vilken produkt som räddar er vardag? Om ni bara fick använda en produkt/smink produkt varje dag,vilken skulle ni välja då?




 

Av Emelie - 20 april 2008 11:11

Jäklar vilket väder det är ute,skönt!
När det är sånt här väder får jag värkligen sommarskänslor!
Mina planer för dagen är ingeting,jag vill göra något med bästisen eller någon annan,men alla är säkert upptagna.
Det är sista dagen på helgen och det är inte kul kan jag erkänna men om ca 52 dagar är det sommarlov,johoooooo :)

Nu ska jag fixa lite i mitt rum och sedan försöka hitta på någoting denna underbara dag.
Puss

Av Emelie - 19 april 2008 18:49

Länkar nu ett collage med några fina sommar plagg som passar värmen .
Gillar den blåa skortan skit mycket,älskar!

Hejdå

Av Emelie - 19 april 2008 11:32

idag vaknade jag 8 och gissa vad,jag har sovit hela 11 timmar.mycket va?
så nu måste jag vara utvilad men det känns inte riktigt så.
Idag ska jag åka till sickla med syrran och bästisen och vet inte vad vi ska göra där.haha men det blir inte shopping iallafall för jag har inga pengar:(
Nu ska jag borsta håret,platta det och sedan brumma iväg..
Puss

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards