Alla inlägg under mars 2008

Av Emelie - 31 mars 2008 15:44

Jaha nu börjar det igen ,skolan.Jag blir så trött på att gå upp tidigt varje dag och vara trött.men men ingeting jag kan fixa.
Idag bytte bästisen klass och det kändes inte så kul men jag hoppas att hon trivs i den nya klassen och att hon tänker på mig *asg*
Nu var det ganska länge sen jag länkade något roligt eller någon bild så jag gör det nu.
Bilden är på scarlett johansson.Jag tycker hon är urgullig! JÄTTE GULLIG
Hon har gjort lite rklam för Louis Vuitton och det gör hon med storm.
Klänningen var också söt.Och glöm inte hennes leende,!

Puss

Av Emelie - 30 mars 2008 10:42

Solen skiner och det är ganska kallt ute men det är skönt när solen lyser.
Det är sista dagen på mitt påsklov och jag kan säga att det suger!
Men men,idag är mina planer att göra någoting med bästisen och jag vet faktiskt inte vad men hon får hitta på något,ha ha ha<3
Men jag länkar något senare,
hejdå sötnosar

Av Emelie - 29 mars 2008 18:43

ikväll är det ganska mycket bra på tv,
klockan 20:00 ska jag titta på körslaget men jag får se om det är bra eller inte.
Efter det blir det nog en film som vi har hyrt.Vi hyr filmer varje dag känns det som.:D

Bilden som jag har länkat tycker jag är en riktig vår outfir att satsa på men därimot så gillar jag inte riktigt allting!

Toppen kommer från Monsoon 539 kr,  Shorts från Asos 433 kr, skor 549 kr LaRedoute, brun väska 419 kr LaRedoute,armbanden kommer från Asos och kostar 94 kr.

Hejdå

Av Emelie - 29 mars 2008 18:38

Om jag får säga så var det riktigt mysigt!Det är kul att kolla in det nyblivna kvarteret man kommer att flytta till om tre månader och vacker är det.Vi tog lite bilder och jag länkar en bild på det,ha ha ha .
Vi gick omkring i vitabergsparken och nära där var sofia kyrkan och den är jue riktigt vacker kan man säga.
På bänken är det jag till vänster och syrran till höger.
Pusshej

Fick låna bilden från min mammas blogg.

Av Emelie - 28 mars 2008 20:01

Tyckte denna outfit var riktigt snygg ,passar sommaren utmärkt!Men jag skulle inte vilja gå omkring med en sådan för den passar inte mig.
Men jessica passar i den,:)
Pusshej

Bilden är hittat på google.se

Av Emelie - 28 mars 2008 19:52

Var förut i farsta och shoppade.Jag hittade faktiskt två jätte gulliga toppar från Vero moda.En vit och en svart för bara 150 kr.fast då på rea .
Ikväll så var det inte talang 2008 utan det var min syrra som hade sagt fel,dumma henne,iallfall så istället blir det så ska det låta för min del tror jag men jag kanske även kommer att titta på lets dance.
Ska lite senare titta på en hyrfilm och jag vet inte alls om den är bra,vem vet.
Imorgon klockan 9:00 ska jag spela match och då kan jag säga redan nu att det ska bli riktigt surt för jag vill sova.Lite senare imorn så ska jag promenera på söder med familjen,det blev inte så idag för klockan blev mycket och ja, vi hade helt enkelt inte lust.
Så det ska bli väldigt trevligt imorn och jag hoppas att solen kommer vara framme imorgon med för annars är det inte kul,ha ha.
Idag har jag inte länkat någon bild så jag får göra det nu ,kanske!!

Ha en bra kväll nu,hejdå

Av Emelie - 28 mars 2008 12:14

jiho,snön börjar att tina bort och solen tittar fram lite här och där.Just nu är allting skit bra !
Mina planer för dagen är väl att snart åka till farsta och shoppa lite men alltid när jag skriver shoppa så menar jag att jag ska titta för jag är väldigt snål av mig :)
Senare på dagen vet jag inte om vi ska åka till söder och prommenera lite eller om det blir imorn istället.
Ikväll börjar talang 2007 och det ska bli riktigt kul för jag tycker om att titta på dem som gör bort sig lite,haha !!

När jag åker och shoppar som sagt så ska jag titta lite på smink eftersom jag är behov av te.x deo,för jag vill inte stinka efterosm den gamla är ''slut''.
Vet inte om det även behövs någon fin topp,kanske en från jc för dem har väldigt fina fina toppar.

Ska nu börja ta på mig ytterkläderna och sedan åka iväg,
HEJDÅ SÖTNOSAR

Av Emelie - 27 mars 2008 13:45

Det verkar som om att Victoria tar mammarollen på största allvar! verkar vara en riktig supermamma och är väldigt engagerad i sina söners liv.
Ha ha ha.
Men när hon väl är ensam ser hon ut som en jäkla docka,!!

PUSS

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards