Alla inlägg under februari 2008

Av Emelie - 29 februari 2008 12:00

Snacka om skön humor,jag sitter varje gång framför tv:n när melodifestivaeln är och småler hela tiden när han framför sitt nummer :D

Av Emelie - 29 februari 2008 11:51

jäklar också,idag är ju sista dagen på sportlovet för nu är det ju helg och det har man ju oavsett om man har lov eller inte!
Idag har jag igentligen inga planer fast jag tror att det blir så att jag åker till farsta och tittar lite i butiker och ikväll kanske familjen ska gå på bio,mysigt!
det var ganska länge sedan faktiskt,finns det någon bra film nu ? :D

Solen är på nu också som den nästan har varit hela veckan och det är jue skönt!

Ska dra nu för jag måste fixa lite och så,
hejdå så länge

Av Emelie - 27 februari 2008 19:30

Jaha,det blev något idag endå :D
jag åkte förut med pappa och mötte mammsen och syrran i globen.
då så tittade vi på jackor där för vi är behov av det!
men då hittade vi inte någon så vi åkte lite senare till sickla,där hittade vi faktiskt en jätte fin jacka som jag tyckte såg skön och bra ut och
den kostade 398:- .

Av Emelie - 27 februari 2008 10:39

Jahopp,idag är det onsdag och redan halva sportlovet har gått :(
tråkigt men sant.
idag ska jag följa med pappsen till jobbet och och det ska väl bli kul eftersom jag inte har några andra planer !
Imorgon åker jag till småland och jag längtar eftersom jag inte har träffat släkten på länge :D

Men nu måste jag fixa mitt hår och lite annat,så vi ses

Hejdå så länge 

Av Emelie - 26 februari 2008 10:45

jihoo,jag längtar till ikväll för då är det massa sköna serier och filmer jag ska titta på .
Idag så ligger inte solen på och steker så molnen har kommit fram,usch!
det är mycket mysigare med sol men det kan vara skönt utan sol ibland med!
Jag har inga planer för dagen så det blir mest dator och kanske att jag skriver lite brev till brev vännerna!

Igår så var ju jag och shoppade och jag hittade faktiskt ett par ursnygga skor för ett billigt pris!
Dem passar perfekt till stuprör och till våren!

men nu ska jag faktiskt ta och kila iväg för magen kurrar lite,
BYEBYE

:D

Av Emelie - 25 februari 2008 12:33

jag älksar sånna här dagar,får inte ni sommarkänsla? det får jag ordentligt!
Idag gör jag faktiskt inte så mycket,jag ska bara åka och shoppa lite med familjen :D
solen skiner som tusan och ibaldn blir det jobbigt för det blir kokhett inne i lägenheten,men det är bättre än att man måste gå omkring i tre filtar :D

För en timme sen kom all post och då kom ett paket där det stog  Emsie och jag öppnade då det och där i låg en kalender från frida.se :D
snacka om att jag blev glad,men nu ska jag dra,
pusshej,ha det skönt

Av Emelie - 24 februari 2008 17:46

Jag ska snart på fotbollsträning och blää vad jobbigt! men men här kommer lite roligheter!

jag tror inte mina ögon,jag läste lite i aftonbladet och jag bläddrade tills det var en liten rubrik ;  ROMEO-en liten stark.
Och så får man se bilden,omg.
snacka om att vara en liten dvärg,han är stark enligt han själv och han kan bära 1,5 kg med en arm.(vad gulligt)
Det är ju inte så starkt med han är ju en dvärg!
haha,helt sjukt för tusan juh!

jag lånar bilden av www.aftonbladet.se

Av Emelie - 24 februari 2008 12:24

hejsan alla bloggläsare,nu är det söndag och som vanligt brukar jag ju säga att jag vill inte att helgen ska vara över !
Så tycker jag än idag för helger är mysiga men jag har ju spooortlov !
Det är så nice! mina planer är väl bara att jag ska vara hemma och läsa lite och bara slappa med någon dag ska jag och syrran följa med pappsen till jobbet.
och på Torsdag tror jag det blir så att vi åker till småland  och hälsar på lite av släkten <3

Idag har jag inget planerat men jag kommer väl som alltid  hitta på något kul!
PUSSHEJ,bloggar lite senare

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards