Alla inlägg den 3 april 2009

Av Emelie - 3 april 2009 23:46

Jag är den enda som är vaken i familjen .
Syrran och pappa ligger och sover i soffan. Kul för mig .. Haha

Godnatt , Sov så gott !

Av Emelie - 3 april 2009 20:25

Åkte till nacka strand med pappa och syrran för att fiska . Vi viste inte alls om det är bra den här månaden . Men vi åkte iallafall och nja, det är nog inte så bra att fiska där i april .
Vi brukar fiska strömmig där i maj ungefär och får alltid jätte mycket strömming .
Really funny :D

Ikväll började talang 2000 klockan 9 och jag är inte ett så ''stort fan'' av det programmet . Det är samma talanger varje år .

Nu ska jag gå och fortsätta sticka på min halsduk . Är snart klar med den .
Har ungefär stickat en meter kanske .

Puss

Av Emelie - 3 april 2009 15:54

har inget att göra , Så då blir det en lista !

Brukar du skratta för dig själv: ja
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: jaa,men vilken tid ska vi mötas?kan vi inte mötas i gullmarsplan.
Vart bor du: Stan
Trivs du där: ja,såklart
Är du allergisk mot något: nej
Hur svarar du i mobil:  Hej det är Emelie
Vem ringde du senast idag: pappa
Vad sa den du prata senast med i telefon: ingeting  , Han svarade inte
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: ja,of course
Brukar du komma i tid: Ja,alltid
När mår du bra: Oftast när jag är med min familj / bästa vänner
När blev du fotad senast: idag av syrran

Vanligaste färger på dina kläder: ganska tråkiga färger
Vad tycker du om fötter: Äckliga :D
Är du smart: sådär,får medel bra betyg på prov
Är du aktiv i skolan: ja,det måste jag vara för att få bra betyg
Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du gå och lägga dig: tio / elva
Är du blyg: aa,ganska
Sysslar du med någon sport: ...
Vill du hellre ha mail än brev: Mail
Tror du på kärleken i första ögonkastet:nja,svår fråga
Använder du stjärnor eller kajal: inget av det
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Vänner&Familj
Är du nöjd med ditt liv: toppen
Är du bortskämd: En aning :)

Av Emelie - 3 april 2009 15:36

Jag har sedan en viss månad som hoppat fram och tillbaka från fyra bloggar och jag känner att jar inte orkar mera så nu gör jag så hära .Ni som vill läsa den här bloggen är varmt välkomna och jag ska försöka att inte sluta blogga / eller byta blogg !
kram


idag på rasten

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards