Alla inlägg den 13 april 2009

Av Emelie - 13 april 2009 18:39

asså jag vet inte men den senaste tiden har jag inte haft orken att blogga och så och då har jag bytt blogg fram och tillbax för jag trott att jag ska börja blogga igen men gissa vad , det blir ju inte så även fast jag byter .
Jag blir så arg på mig själv och jag tycker det är patetiskt att jag byter fram och tillbax och jag har skrivit at det är sista gången och sånt men jag har bestämt mig för en sak . Om jag vill byta en gång eller något sånt så kommer jag sluta blogga tills jag känner att jag har tid och ork för att blogga för det blir ju inte så kul för mig och er om jag byter fram och tillbax .
För det är ingen mening med att fortsätta blogga om man inte kan blogga på en och samma blogg med bra uppdatering !!
Så nu kommer den hära bloggen gälla www.emsied.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards