Alla inlägg den 5 april 2009

Av Emelie - 5 april 2009 22:26

Idag blev det  bästa vän igen . Jag åkte till henne kanske vid halv tolv och kom fram halv ett .
Vi kollade rutn på datorn lite och sen så hyrde vi en film och åt lite godis .
ST TRINIANS blev det och den var faktiskt bra  och rolig .
Haha

Imorgon ska jag vara med shewit och niytat . Vi kommer vara lite i ringen och kolla runt lite för mamma måste sova på dagen eftersom hon ska jobba natt så vi är inte hemma den tiden för hennes skull .
Måste köpa ett par örhängen på hm  . Tappade ju ett örhänge häromdagen så jag måste köpa ett nytt par .

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon . Förresten , kommentera alla som läser bloggen . Kommentera mig och jag kommenterar eran blogg :D :D
Kraaamar


 

the movie - st trinians

Av Emelie - 5 april 2009 09:19

Tjena mors !
Vaknade klockan halv nio och nja , jag var så här utvilad så jag ville sova mera men inte kunde .
Gick upp då och satte på datorn direkt och var inne på facebook .

Planerna för denna tråkiga regniga söndag är väl att träffa någon kompis eller bara stanna hemma . Får helt enkelt se . Syrran ska träffa gamla grannarna och jag får se om jag också gör det .

skriver mera senareeeee !
Kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni är mysigast med våren ?
 solen
 värmen
 blommorna
 naturen
 ''friheten''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards